Problem
Çözüm
Masu, Sigorta Birimi’nin karşılaştığı tüm zorluklara kapsamlı bir çözüm sundu. İlk olarak, eski WordPress tabanlı sistemi modern bir kullanıcı arayüzü ve gelişmiş güvenlik önlemleri ile yeniledi. Bu, müşteri deneyimini iyileştirirken, veri güvenliğini artırdı.
Dağınık ve kategorize edilmemiş veriler düzenlendi ve güvenli hale getirildi. Personelin sistemi anlaması amacıyla eğitim modülleri ve videolar sağlandı. Yeni bir CRM sistemi geliştirildi, bu sayede müşteri iletişimi ve personel verimliliği artırıldı. Ayrıca, müşterilerin kendi bilgilerini görebileceği ve destek taleplerini iletebileceği bir portal oluşturuldu.
Raporlama süreçleri otomatikleştirildi, müşteri datası KVKK uyumlu hale getirildi ve uzaktan çalışma sistemine geçiş için gerekli araçlar sağlandı.